ظرف یکبار مصرف کترینگ

خرید انواع ظرف یکبار مصرف کترینگ

ظرف یکبار مصرف کترینگ نوعی از ظروف یکبار مصرف به حساب می‌آیند که برای استفاده در رستوران، فست فود، کافی‌شاپ و کترینگ‌ها به کار می‌روند. در سال‌های اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار بیشتر از گذشته شده است چرا که استفاده از آنها از نظر بهداشتی، صحیح‌تر بوده و از سویی دیگر مشتریان زیادی نیز ترجیح می‌دهند، غذای آنها در این ظروف سرو شود.

خرید ظروف یکبار مصرف کترینگی

در کنار مقوله بهداشت، به کاربردن ظروف یکبار مصرف برای رستوران‌ها و کترینگ‌ها نیز موجب افزایش سرعت عمل در خدمت رسانی به مشتریان شده است.

در این سال‌ها، ظروف یکبار مصرف مهر پارسا موفق شده است تا نام بهترین را از آن خود کند چرا که ما همواره در تلاشیم تا با کیفیت‌ترین محصول را با رعایت اصول بهداشت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

در اینجا انواع ظرف یکبار مصرف کترینگی تولید شده توسط شرکت مهر پارسا لیست شده است که هر یک دارای طراحی منحصربه‌فرد بوده و برای مصارف مختلف قابل انتخاب می‌باشند.

انواع ظروف یکبار مصرف کترینگ مهر پارسا

از آنجایی که تنوع خوراک در رستوران‌ها و فست فودها زیاد است، ظروف یکبار مصرف کترینگی مختلف نیز طراحی شده است تا سرو خوراک‌ها آسان، بهداشتی و شکیل‌تر انجام شود. مهر پارسا با مد نظر قرار دادن این مهم، ظروف یکبار مصرف را در سایزها و شکل‌های گوناگونی طراحی کرده است تا شما بتوانید به راحتی ظرف‌های مناسب کار خود را تهیه نمایید.

انواع ظروف یکبار مصرف کترینگ مهر پارسا

  1. ظروف یکبار مصرف یک خانه
  2. ظروف یکبار مصرف دو خانه
  3. ظروف یکبار مصرف سه خانه
  4. ظروف یکبار مصرف چهار خانه
  5. ظروف یکبار مصرف پنج خانه
  6. ظروف یکبار مصرف شش خانه
  7. ظروف یکبار مصرف دوازده خانه

7 نمونه ذکر شده از تولیدات ظروف کترینگ مهر پارسا هستند که برای سرو یا بسته بندی خوراکی‌های گوناگون می‌توان از آنها بهره برد.

ظروف یکبار مصرف چند خانه یا چند قسمتی

همانطور که مشاهده می‌کنید ظروف یکبار مصرف مهر پارسا به شکل‌های گوناگونی طراحی شده است. این ظروف که به صورت تک خانه تا دوازده خانه موجود می‌باشند کار شما را برای تفکیک خوراک‌های مختلف آسان می‌کند.

سالادها و دور چین‌های مختلف را می‌توانید به تفکیک در هر یک از این خانه‌ها جای دهید و در نهایت پاکیزگی و زیبایی، غذاهای رستوران خود را به مشتریان تحویل دهید.

علاوه‌بر سرو غذا، ظروف یکبار مصرف چند قسمتی یا چند خانه برای پکیجینگ یا بسته بندی نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند. برای رویدادها و همایش‌هایی که با پذیرایی همراه هستند، می‌توانید اقلام خوراکی را در این ظروف مناسب قرار دهید.

چرا باید از ظروف یکبار مصرف کترینگی استفاده کنیم؟

ظروف یکبار مصرف چند خانه

شاید به خاطر بیاورید که در گذشته رستوران‌ها و غذاخوری‌های سطح شهر و جاده‌ها برای سرو غذا از ظروف چینی و ملامین استفاده می‌کردند. با آنکه شاید سرو وعده غذایی به این شکل حس بهتری در ما ایجاد کند اما نباید این را فراموش کنیم که ممکن است نکات بهداشتی در سرو این چنینی رعایت نشود.

بنابراین با توجه به استفاده زیاد افراد از رستوران‌ها و فست فودها برای صرف وعده‌های غذایی، پاکیزگی و بهداشت باید در اولویت قرار گیرد، از همین رو استفاده از ظروف یکبار مصرف کترینگی می‌تواند راهکاری اساسی برای جلوگیری از انتقال آلودگی باشد.

همانطور در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم به کار بردن ظروف یکبار مصرف کترینگی کمک می‌کند تا سرعت عمل بیشتری در پذیرایی مشتریان داشته باشید.

این را نیز باید در نظر گرفت که استفاده از ظروف چینی هزینه بیشتری برای صاحبان کسب و کار به بار خواهد آورد چرا که برای شستشو ظروف باید اشخاصی با سرعت بالا را استخدام کنند یا ظروفی با تعداد زیاد را تهیه نمایند که برای نگهداری آنها بایست فضای کافی نیز داشته باشند.

ظروف یکبار مصرف کترینگی در کجاها کاربرد دارد؟

ویژگی‌های ظروف یکبار مصرف کترینگ

خوشبختانه طراحی ظروف یکبار مصرف به اندازه‌ای تغییر کرده است که شما می‌توانید در مکان‌های گوناگون و یا برای مصارف مختلف از آنها بهره‌مند شوید. در زمینه تجاری، این ظروف بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای سرو و بسته بندی غذا در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها، مجموعه‌های غذایی بزرگ، آشپزخانه‌ها و کافه‌ها هستند.

به علاوه به جهت پذیرایی در همایش‌ها، کنفرانس و دیگر گردهمایی‌ها می‌توان به شکل رسمی اقلام پذیرایی را در این ظروف جای داد و تقدیم مدعوین کرد.

در برگزاری مهمانی و دورهمی‌های فامیلی و غیر رسمی نیز می‌توان برای سرو و بسته بندی غذاها و خوراکی‌ها بدون دردسر از ظروف یکبار مصرف کترینگی بهره برد.

ویژگی‌های ظروف یکبار مصرف کترینگ مهر پارسا

از آنجایی که ظروف یکبار مصرف به طور مستقیم با غذاها در تماس هستند، باید در انتخاب نوع مرغوب و با کیفیت آنها نهایت دقت را داشت. مهر پارسا با بیش از 25 سال سابقه در تولید و عرضه انواع ظروف یکبار مصرف همواره سعی داشته ظروفی با کیفیت را با رعایت تمامی استانداردها و فاکتورهای سلامتی و بهداشت را ارائه دهد.

به طور کلی می‌توان موارد زیر را برای ویژگی‌های ظروف یکبار مصرف کترینگی مهر پارسا نام برد.

کاربرد ظروف یکبار مصرف کترینگی

  • دارای مجوز بهداشت
  • استفاده از متریال با کیفیت
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت چندین بار استفاده
  • محکم و با دوام
  • طراحی و مدل‌های متنوع
  • تنوع در رنگ و مدل
  • قابل انتخاب به همراه در یا بدون در
  • قیمت مناسب
  • قابل بازیافت
  • دارای ابعاد و اندازه‌های گوناگون

مزایای ظروف یکبار مصرف کترینگی

از ظروف یکبار مصرف کترینگی، به دلیل وجود مزایای فوق العاده، استفاده‌های زیادی می‌شود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزیت‌های این ظرف‌ها می‌پردازیم.

استفاده آسان و کاربردی

تنوع مدل و اندازه ظروف یکبار مصرف کترینگی بر آن شده است تا استفاده از این ظروف بسیار آسان و کاربردی باشد. طراحی چند خانه این ظروف به شما امکان می‌دهد تا مواد خوراکی متنوع را به تفکیک بسته بندی کنید.

صرفه جویی در هزینه

ظروف یک بار مصرف کترینگی، نسبت به ظروف دائمی قیمت پایین‌تری دارند. این محصول، برای افرادی مانند صاحبان هتل، رستوران‌‌دارها و… که نیاز به تعداد بالایی ظروف دارند، از لحاظ اقتصادی، به صرفه‌تر است.

قابلیت بازیافت

مواد استفاده شده در ظروف کترینگی بیوپلاستیک، قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری دارند. بنابراین این ظروف، از لحاظ آسیب زیست محیطی، کمترین خسارت را به محیط زیست وارد می‌کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، داشتن تنوع در طرح، اندازه و جنس‌های متفاوت، از دیگر مزایای این محصول هستند که به سبب ظاهر شیک و مناسبی که دارند، در بسیاری از مراسمات، به عنوان ظروف پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با وجود ویژگی‌ها و مزایایی که ظروف یکبار مصرف مهر پارسا دارند می‌توان گفت با انتخاب این ظروف یکی از بهترین‌ها را انتخاب خواهید کرد چرا که شرکت بزرگ مهر پارسا همواره به استاندارهای تولید ظروف یکبار مصرف و بهداشت مصرف کننده دقت داشته و سعی دارد تا محصولی عامه پسند، بهداشتی، کاربردی و سلامت را توزیع نماید.