ظرف یکبار مصرف لیتری

خرید ظرف یکبار مصرف لیتری

ظرف یکبار مصرف لیتری نمونه‌ای دیگر از تولیدات کارخانه مهرپارساست که جهت بسته‌بندی اقلام خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ظروف در رنگبندی و مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و عرضه شده است تا بتواند نیازها و سلایق مختلفی را پاسخگو باشد. در این صفحه می‌توانید نمونه‌های متنوعی از ظرف یکبار مصرف لیتری را مشاهده نمایید و اطلاعات هر محصول را به طور دقیق بررسی کنید.

همچنین جهت خرید ظروف یکبار مصرف، می‌توانید با دفتر فروش مهرپاسا در تهران و شهریار تماس حاصل فرمایید.

انواع ظروف لیتری یکبار مصرف

همانطور که گفته شد، ظرف یکبار مصرف لیتری مهر پارسا از تنوع بالایی برخوردار است. این ظروف در حجم‌های مختلفی نیز طراحی و در دسترس قرار گرفته است. ظرف یکبار مصرف لیتری نیم کیلویی و یک کیلویی نمونه‌هایی از این ظرف‌ها هستند. البته این ظروف در حجم‌های کمتر نیز تولید شده‌اند که بسته به نیاز می‌توانید حجم مناسب را برای مصرف خود انتخاب کنید.

مزایای ظرف یکبار مصرف لیتری مهر پارسا

مزایای ظرف یکبار مصرف لیتری مهر پارسا

1- تنوع در رنگ و مدل

انواع ظرف یکبار مصرف لیتری مهر پارسا در رنگ‌های مختلف و شادی تولید شده‌اند. ظرف یکبار مصرف لیتری مشکی، شفاف، سبز، نارنجی، آبی، قرمز و غیره نمونه‌هایی از رنگ‌های این ظروف هستند. به علاوه ظرف یکبار مصرف لیتری چهارگوش، گرد و بیضی نمونه‌هایی از طرح‌های این ظروف به حساب می‌آیند.

2- دارای مجوز بهداشت

تمامی ظروف یکبار مصرف تولیدی کارخانه مهر پارسا دارای مجوزهای لازم از سازمان بهداشت هستند. از آنجایی که ظروف یکبار مصرف برای نگهداری از مواد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین داشتن مجوز بهداشت و سلامت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است تا مصرف کننده با خیالی آسوده بتواند این ظرف‌ها را در زمینه‌های مختلف به کار گیرد.

3- بدنه‌ای مقاوم

ظروف لیتری یکبار مصرف این شرکت از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مقاوم به حساب می‌آیند. در واقع جنس بدنه این ظروف، از پلی پروپیلن (PP) یا پلی استایرن (PS) است که بسیار مقاوم و قابلیت چندین بار استفاده را دارند.

4- قابلیت استفاده در مایکروویو

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که از جنس PP ساخته می‌شوند در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. به طوری که این ظروف قادرند تا 120 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند که در نتیجه این تاب‌آوری نسبت به دمای بالا به آنها ظروف یکبار مصرف مایکروویوی نیز گفته می‌شود. همانطور که گفته شد در میان ظروف لیتری مهر پارسا مدل‌هایی از جنس پلی پروپیلن (PP) وجود داشته که جزوی از ظروف یکبار مصرف مایکروویوی به حساب آمده و می‌توان از آنها برای نگهداری و بسته بندی مواد غذایی گرم نیز استفاده کرد.

5- دارای درِ شفاف از جنس PET

دارای درِ شفاف از جنس PET

ظرف لیتری یکبار مصرف را که می‌توانید به همراه در یا بدون در سفارش دهید، به صورت شفاف طراحی شده و از جنس PET تولید می‌شوند. ظرف‌های یکبار مصرفی که با فوم PET تهیه می‌شوند، می‌توانند وزن و دماهای مختلفی را تحمل کنند و در مقابل شوک‌های گرمایی، سرمایی و فشار کاملا مقاومند. همچنین این ظروف قابلیت چندین بار استفاده را نیز دارند.

6- ثبت انحصاری مدل

برخی از مدل‌های شرکت مهر پارسا به قدری خلاقانه و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند که طرح آنها به صورت انحصاری به ثبت رسیده است. در این شاخه، ظرف یکبار مصرف لیتری چهار گوش پایه‌دار نمونه از ظرف‌های این شرکت است که طراحی آن به شکلی منحصربه‌فرد توسط برند مهر پارسا ارائه شده است.

7- قیمت مناسب

به طور کلی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را می‌توان جزو مقرون به صرفه‌ترین ظروف یکبار مصرف دسته بندی کرد. این گروه از ظروف علاوه‌بر آنکه کاملا سلامت و دارای مجوزهای بهداشت هستند، بسیار مقاوم و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. در نتیجه مراکز تجاری و تهیه غذا می‌توانید با انتخاب این ظروف و البته هزینه‌ای مناسب، به شکلی کاملا زیبا و شکیل مواد خوراکی تولیدی خود برای مشتریان سرو یا ارسال نمایند.

کاربرد ظروف لیتری یکبار مصرف

تمامی مراکز تهیه و توزیع اقلام خوراکی می‌توانند بسته به نوع ماده غذایی تولیدی خود از ظروف یکبار مصرف لیتری برای سرو یا بسته بندی استفاده نمایند. اما معمولا از این ظرف‌ها برای سرو یا بسته بندی اقلام خوراکی زیر استفاده می‌شود.

کاربرد ظروف لیتری یکبار مصرف

  • انواع بستنی
  • فالوده
  • شله‌زرد
  • شیر برنج
  • فرنی
  • دسرهای مختلف ایرانی و خارجی
  • آجیل و خشکبار
  • آش و سوپ
  • بسته بندی مواد غذایی گرم و سرد

نا گفته نماند که ظروف رنگی بیشتر برای سرو بستنی و دسرهای مختلف کاربرد داشته و ظروفی با رنگ شفاف یا مشکی برای بسته بندی تمامی اقلام خوراکی سرد یا گرم قابل استفاده می‌باشند.