ظرف یکبار مصرف فینگرفود

خرید ظرف یکبار مصرف فینگرفود

ظرف یکبار مصرف فینگرفود، محصولی دیگر از ظروف یکبار مصرف مهر پارساست که در مدل‌های مختلف تولید و عرضه شده است. ظرف یکبار مصرف فینگرفود که از جمله ظروف یکبار مصرف چند خانه یا چند قسمتی به حساب می‌آیند برای سرو چندین ماده غذایی به طور همزمان بسیار مناسب می‌باشند. در این صفحه، تمامی مدل‌های ظرف یکبار مصرف فینگرفود تولید شده توسط کارخانه مهر پارسا را مشاهده می‌کنید. این ظروف که در ادامه بیشتر با مشخصات آنها آشنا خواهید شد جزوی از ظروف یکبار مصرف مایکروویوی این شرکت به حساب می‌آیند و قابل استفاده در مایکروویو می‌باشند.

جهت استعلام قیمت و خرید ظرف یکبار مصرف فینگرفود مهر پارسا به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق اطلاعات تماس مراکز فروش مدل‌های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

ظرف یکبار مصرف فینگرفود مهر پارسا، از چه متریالی ساخته می‌شود؟

ظرف یکبار مصرف فینگرفود مهر پارسا

همانطور که می‌دانید ظروف یکبار مصرف با متریال مختلفی چون پلاستیک، کاغذ، مواد گیاهی و آلومینیوم ساخته می‌شوند. ظرف یکبار مصرف فینگرفود مهر پارسا، از زمره ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به حساب آمده اما نه ظروف پلاستیکی معمولی.

ظروف مهر پارسا از ماده‌ای به نام پلی پروپیلن که به اختصار PP خوانده می‌شوند، ساخته شده‌اند. ظروف ساخته شده با این ماده، ضمن آنکه مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، در مقابل حرارت بالا تا 120 درجه سانتی‌گراد نیز مقاوم خواهند بود. به همین خاطر است که به ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ساخته شده از ماده PP، ظروف یکبار مصرف مایکروویوی می‌گویند.

اکثر ظرف‌های فینگرفودی که در این صفحه مشاهده می‌کنید به همراه در، قابل سفارش می‌باشند. درِ این ظروف نیز از ماده مقاوم دیگری به نام PET تهیه می‌شود. ظروفی که با متریال PET ساخته شده نیز از نظر ویژگی به ظروف پلی پروپیلن شباهت دارند. این ظرف‌های در برابر شوک‌های گرمایی و سرمایی استحکام خوبی داشته و قابلیت چندین بار استفاده را نیز دارند.

ظروف یکبار مصرف مهر پارسا، علاوه‌بر آنکه ظروفی سلامت و مورد تایید برای غذاهای گرم و سرد هستند، برای محیط زیست نیز خطرساز نبوده و در شرایط خاص، قابل بازیافت و استفاده مجدد در چرخه دیگر هستند.

پیشنهاد مطالعه: مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف فینگرفود یکبار مصرف برای چه مواد غذایی کاربرد دارد؟

ظرف فینگرفود یکبار مصرف برای بسته‌بندی و سرو انواع مواد خوراکی گرم و سرد همچنین حمل و سرو انواع مواد غذایی خشک و تر مناسب می‌باشد.

ظروف فینگرفود

سوشی، انواع پلو خورشت، غذاهای فینگرفودی چون انواع سوخاری، کوردون بلو، کتلت و کوکوهای متنوع، سالاد الویه، ماکارونی، سبزیجات مختلف، اسنک‌ها، پنیر، سوسیس و کالباس، زیتون و غیره همچنین انواع دسر و خشکبار را نیز می‌توان در این ظروف بسته‌بندی و به راحتی در موقعیت‌های مختلف استفاده نمود.

از ظروف فینگرفود یکبار مصرف در کجاها استفاده می‌شود؟

ظرف‌های فینگرفود مهر پارسا به جهت طراحی فوق‌العاده و استحکامی که دارند در مراکز مختلف تجاری و مصارف خانگی قابل استفاده می‌باشند. از ظروف یکبار مصرف فینگرفود می‌توانید در مهمانی‌های غیر رسمی و خصوصی خود استفاده کنید و خوراکی‌های متنوع و رنگی را در این ظرف‌های یکبار مصرف مشکی سرو کنید تا هم به شکلی زیبا از مهمانان خود پذیرایی کرده باشید و هم زمان و انرژی خود را برای شستشوی ظرف‌های مختلف به هدر ندهید.

علاوه‌بر مصرف خانگی، این ظروف یکبار مصرف مشکی مهر پارسا نقش پر رنگی در صنایع غذایی ایفا می‌کنند. این ظرف‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رستوران‌ها، کترینگ‌ها، کافه‌ها، فست فودها، فروشگاه‌های مختلف و به طور کلی تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواهند بود. همچنین از این ظروف برای پذیرایی در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات آموزشی و رسمی استفاده زیادی خواهد شد.

ظروف یکبار مصرف فینگرفود مهر پارسا چه مزایایی دارند؟

کارخانه بزرگ مهرپارسا با بیش از 25 سال سابقه موفق شده تا بهترین متریال و روش را برای ساخت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به کار گیرد. این برند با استفاده از تکنولوژی و دستگاه‌های به‌روز به کمک نیروی انسانی متخصص، همواره در تلاش است تا ظروف با بالاترین استاندار را تولید و در دسترس همگان قرار دهد. ظروف مهر پارسا مزایای بسیاری دارند که در ادامه به تعدادی از آنها می‌پردازیم.

ظروف فینگرفود یکبار مصرف

  • تنوع بالا در مدل ظرف
  • ساخت ظروف‌های با متریال با کیفیت
  • ظروف یکبار مصرف بهداشتی و سلامت
  • دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت
  • دارای مجوز بهداشت
  • تولید ظروف‌هایی در رنگ‌های مختلف
  • ظرف‌های مقاوم در برابر ضربه و حرارت
  • قابلیت چندین بار استفاده
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • طراحی خاص منحصربه‌فرد ظرف‌ها

با وجود این مزایا می‌توانیم با افتخار و به جرأت بگوییم، با سال‌ها سابقه در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف، موفق شده‌ایم، بهترین نوع ظروف یکبار مصرف در بازار ایران را برای مشتریان عزیز و فهیم ایرانی تولید نماییم. امید است تا با استفاده از ظروفی سلامت، قدمی کوچک در حفظ سلامت مصرف کنندگان خود بر داشته و نقشی مثبت در سامانه توزیع و بسته بندی انواع خوراک و مواد غذایی ایفا کنیم.