ظرف یکبار مصرف سالاد

خرید ظرف یکبار مصرف سالاد

ظروف یکبار مصرف انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها برای سرو، حمل و نگهداری مواد خوراکی به خصوصی طراحی و عرضه می‌شوند. ظرف یکبار مصرف سالاد یکی از صدها مدل ظروف یکبار مصرف است که با بسته بندی ویژه برای نگهداری انواع سالادها، ترشی، خشکبار و غیره کاربرد دارند.

ظروف یکبار مصرف سالادی، ظرف‌هایی از جنس پلاستیک، کاغذ و آلومینیوم بوده که با درِ شفاف یا رنگی تولید می‌شوند. در برخی از مدل‌های ظرف سالاد پلاستیکی یک بار مصرف قسمت مجزایی برای نگهداری سس یا نان وجود داشته تا سرو سالاد کاملا بهداشتی و زیبا انجام شود.

انواع ظروف سالادی یکبار مصرف مهر پارسا را در این صفحه مشاهده می‌کنید که بالاترین استاندارهای تولید ظروف یکبار مصرف ساخته و در بازار کشور عزیزمان ایران و دیگر کشورها به فروش می‌رسند. برای آشنایی بیشتر با ظروف سالادی یکبار مصرف مهر پارسا در ادامه به طور کامل این ظروف را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جنس و مواد اولیه برای ساخت انواع ظرف یکبار مصرف سالادی مهر پارسا

ظروف سالادی یکبار مصرف مهر پارسا

حتما به هنگام خرید ظروف یکبار مصرف، مشاهده کرده‌اید که این ظروف با جنس‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند. به طور کلی بخش بزرگی از ظروف یکبار مصرفی که در بازار عرضه می‌شوند به ظرف‌های پلاستیکی اختصاص یافته و بخش دیگر به ظرف‌های یکبار مصرف با جنس‌های آلومینیومی، کاغذی، فومی و غیره که هر یک ویژگی‌های مختص به خود را دارند.

شرکت‌های تولید کننده ظروف یکبار مصرف، بسته به خط و مشی تولیدی که برای خود در نظر گرفته‌اند، یکی از این مواد اولیه را برای ساخت ظروف یکبار مصرف خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

و اما شرکت بزرگ مهر پارسا در تولید ظروف یکبار مصرف سالادی خود از مواد پلاستیکی به نام پلی پروپیلن که به اختصار به PP شناخته می‌شوند، بهره می‌گیرد. پلی پروپیلن یک نوع پلیمر ترموپلاستیک است که دارای خواص مکانیکی، حرارتی و شیمیایی مناسب برای تولید ظروف یکبار مصرف می‌باشند.

همچنین این ماده دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، خم شدگی و سایش است که آن را بهترین ماده برای تولید ظروف یکبار مصرف کرده است. به علاوه ظروفی که با ماده پلی پروپیلین ساخته می‌شوند قابلیت بازیافت و تجزیه زیستی دارند که باعث شده این ظروف دوستدار محیط زیست نیز باشند.

 دلایل استفاده از ظروف یکبار مصرف سالادی

چرا باید از ظروف سالادی یکبار مصرف استفاده کنیم؟
طبیعی است که نیاز به آسان‌تر شدن کارها سبب می‌شود تا ما از ابزار، ظروف و به طور کلی وسایل مختلف در زندگی رومزه استفاده نماییم. استفاده ظرف یکبار مصرف سالادی برای محیط‌های تجاری و غیر تجاری فوایدی به دنبال داشته که صاحبان کسب و کار و یا حتی مصرف کنندگان خانگی را تشویق کرده تا از این ظرف‌ها در کار یا زندگی روزانه خود بهره‌مند شوند.

استفاده از ظروف یکبار مصرف سالادی

  1. کمک به رعایت و حفظ بهداشت فردی و عمومی
  2. حفظ تازگی سالاد و مواد غذایی تازه
  3. جلوگیری از نفود باکتری و آلودگی‌ها به مواد غذایی
  4. کمک به رسیدن به مقاصد تجاری و جذب مشتری
  5. تنوع بالا در مدل و طرح و رنگ ظروف سالادی یکبار مصرف
  6. حذف هزینه شستشوی ظروف و نگهداری ظروف بازیافت پذیر
  7. حمل و نقل و توزیع آسان سالاد و دیگر اقلام خوراکی
  8. امکان استفاده از ظروف سالادی برای بسته بندی ترشی، خشکبار، ماست، شیرینی و غیره

۸ مورد بالا دلایلی هستند که نشان می‌دهد مصرف کنندگان برای سرو و نگهداری آسان‌تر مواد خوراکی تازه همچون سالاد، ترجیح می‌دهند از ظروف سالادی یکبار مصرف استفاده نمایند تا هزینه نگهداری اقلام خوراکی پایین‌تر رفته و سرو و ارسال آنها نیز به سادگی صورت پذیرد.

آیا ظرف پلاستیکی سالاد بهداشتی‌ست؟

به طور کلی می‌توان گفت همه متریالی که برای تولید ظروف پلاستیکی یکبار مصرف استفاده می‌شوند فاکتورهای مربوط به بهداشت و سلامتی را دارا نیستند و تنها تعداد مشخصی از این متریال هستند که آسیب و خطراتی برای سلامت انسان به دنبال ندارند.

مواد اولیه‌ای چون پلی پروپیلن (PP)، پلی اتیلن (PE)، پلی استایرن (PS) دارای خواص شیمیایی و حراتی مناسب برای نگهداری مواد غذایی هستند و باعث نشت یا تغییر طعم و رنگ غذا نمی‌شوند بنابراین تولید ظروف پلاستیکی با این متریال کاملا سلامت بوده و استفاده از آنها سلامت انسان را به خطر نخواهد انداخت.

اما در این میان موادی چون پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی کربنات (PC) هستند که ممکن است حاوی مواد سمی یا آلوده باشند و به کار بردن آنها در ساخت ظروف پلاستیکی به سلامت انسان آسیب خواهد رساند.

در مجموع رعایت اصول بهداشت و به کار بردن تجهیزات مناسب در فرآیند تولید این ظروف باید از جانب شرکت تولید کننده تماما رعایت شود تا محصولی سلامت و بهداشتی به مصرف خریدار برسد.

مزایا و ویژگی‌های ظروف سالادی یکبار مصرف مهر پارسا

ویژگی‌های ظروف سالادی یکبار مصرف مهر پارسا

ظروف یکبار مصرف سالادی مهر پارسا مزایای بسیاری دارند که موجب شده ظرف‌های این شرکت یکی از بهترین ظروف پلاستیکی در بازار شناخته شوند. شمار زیادی از رستوران‌ها، فست فودها، مراکز تهیه غذا و غیره از ظروف با کیفیت مهر پارسا برای نگهداری و توزیع غذای خود استفاده می‌کنند.

اما ظروف سالادی یکبار مصرف این شرکت چه خصوصیات و ویژگی‌هایی برای خریدار به همراه خواهد داشت؟

  • ظروف سالادی مهر پارسا با مواد پلاستیکی پلی پروپیلن تهیه می‌شوند که خاصیت شیمیایی، حرارتی و مکانیکی مناسبی برای نگهداری و سرو سالاد دارند.
  • ظروف سالادی مهر پارسا همگی دارای مجوز بهداشت هستند.
  • اکثر ظروف سالادی این شرکت قابل استفاده در مایکروویو می‌باشند.
  • ظروف سالادی مهر پارسا دارای درِ شفاف یا رنگی هستند که تازگی و بهداشت سالاد را محیا کرده و از سویی دیگر استفاده از درِ شفاف سبب شده زیبایی سالادها به خوبی قابل شهود باشد.
  • در برخی مدل‌ها، بر روی درِ ظرف سالاد، قسمت مجزایی برای قرار دادن سس یا نان تعبیه شده است تا امکان تنظیم مقدار و طعم سالاد برای مصرف کننده فراهم باشد.
  • ظروف سالادی این شرکت از رنگ، طرح و اندازه‌های متنوع و مختلفی ساخته شده‌اند تا قادر باشند تمامی نظرات و سلایق را پوشش دهند.
  • این ظروف نه تنها برای نگهداری و سرو سالاد مناسب می‌باشند برای بسته بندی ترشی، خشکبار، ماست، شیرینی و دیگر اقلام خوراکی کارایی خواهند داشت.
  • ظروف سالاد مهر پارسا دوستدار محیط زیست بوده و قابلیت بازیافت و تجزیه دارند. بنابراین با حداقل میزان آسیب به محیط زیست می‌توانید غذاهای خود را شکیل، سلامت و زیبا سرو کنید.

16 مدل از ظروف یکبار مصرف سالادی مهر پارسا در این صفحه قابل مشاهده می‌باشند که هر یک از آنها دارای مدل و قابلیت‌های مختلف می‌باشند. این ظروف سالادی را می‌توانید با درِ ساده یا با درِ حاوی جایگاه سس تهیه کنید. این ظروف بسیار مناسب سرو انواع سالاد و سبزیجات تازه در رستوران‌ها، فست فودها، کترینگ‌ها، کافی شاپ، مراکز تهیه غذا و غیره هستند. همچنین ظروف سالادی ما با وزن اندکی که دارند به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی می‌باشند در نتیجه بهترین انتخاب برای مراکز غذایی با سرویس ارسال هستند.